nedeľa 26. februára 2017

Vítam Vás na blogu!

Vítam Vás na mojom blogu!

Po preštudovaní blogu Dřevostavba svépomocí od pána Petra Kišku som došiel k presvedčeniu, že to tiež dokážem. Teda postaviť svojpomocne drevodom. Niesom síce profesionálny stolár, no práca s drevom mi nieje cudzia. Rozhodli sme sa kúpiť pozemok v Malej Ide, kde budeme stavbu realizovať.
Budúci obyvatelia domu
Verím že moje príspevky Vás inšpirujú a dovedú k rozhodnutiu sa do toho tiež pustiť. Myslím, že nič nijeje nemožné, pokiaľ to človek naozaj chce.

Onedlho podávame žiadosť o stavebné povolenie, verím že stavba čoskoro začne!

3 komentáre:

  1. Ahoj Martine,
    moc pěkně to dokumentuješ. Divím se že jsem na tvůj blog nenarazil. Jsem moc rád, že jsem tě mohl motivovat a inspirovat ke stavbě domu svépomocí a hřeje mě pohled na fotky na tvém blogu, ve kterých poznávám inspiraci mojí stavbou a v duchu se vracím k jednotlivým řešením co jsem jak dělal v průběhu stavby. Tak hlavně přeju hodně šťastnou ruku na subdodavatele a hlavně zdraví a optimismus do dalšího budování. S pozdravem Petr

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Peter
      Ešte raz ďakujem za inšpiráciu. Otvorili mi to oči, čo všetko sa dá spraviť svojpomocne.

      Odstrániť
  2. Dobrý deň, rád si váš blog prečítam a možno si pripomeniem aj to, čím sme si my so ženou za posledné dva roky prešli. Tiež sme stavali svojpomocne, teraz už končíme a vlastne len zháňame doplnky do domácnosti a rôzne blbinky, máme de facto hotovo a Štedrý deň strávime už v novom. Ale tie dva roky boli teda fakt hektické. To si myslím, že mi potvrdíte teraz aj spätne. Ale je to skúsenosť, ktorá sa mi bude v živote ešte veľmi hodiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť